Holdinformation

Sundhedshuset, Ringgade 168 | info@gopilates.dk | T: 24 60 70 26


Løbende tilmelding  - så kan du altid være med :-)

 


HOLDTIDER fra 12. august 2019 til årsskiftet


Tirsdag 18:30 - 19:30

Niveau 2 (Øvede)

Sundhedshuset, Ringgade 168

Vi bygger videre med øvelser der giver ekstra udfordring  i træningen. På holdet trænes der både på måtte og med forskellige  redskaber; eksempelvis bolde af varierende størrelse, vægte eller fitness circles eller foam roller. En sjov og afvekslende træningstime med udfordring til balancen, koordinationen og kropskernen.


Onsdag 18:30 - 19:30

Niveau 1 (Begyndere / Let øvede)

Sundhedshuset, Ringgade 168

Et hold med gode gulvøvelser, hvor vi også arbejder med teknik, vejrtrækning og udførslen generelt. Holdet henvender sig til både til  nybegynderen som den let øvede - i Pilates kan man nemlig selv 'skrue op og ned' for intensiteten - noget du lærer på holdet.

Du vil hurtigt blive bekendt med grundprincipperne, og ind imellem bruger vi redskaber som bolde, fitness circle mm.


Torsdag 8:30 - 9:30


FØRSTE GANG 12. SEPTEMBER

Niveau 1 (Begyndere / Let øvede)

Holdet afvikles hos ms yoga, Jernbagegade 11A.


Holdet henvender sig til let øvede. Dog kan også begyndere og mere øvede pilatesudøvere sagtens deltage, da holdet tilpasses de individuelle behov.
Fokus er på at styrke kropsstammen og de indre muskler omkring rygsøjlen. Træningen er særligt god til at få en fladere mave og afhjælpe dårlig ryg, lænd og nakke. Øvelserne foregår på gulvet i roligt, kontrolleret tempo hvor vi arbejder med at forbedre styrken i kropskernen, vores fleksibiliteten og kropskoordination.
Klippekort købes hos ms Yoga

8x kr. 600,- afregnes direkte hos ms yoga



Torsdag 18:30 - 19:30

Puls Pilates, Niveau 1-2 (Let øvede / Øvede)

Sundhedshuset, Ringgade 168

Holdet er bygget op med en kombination af pilates og LETTERE pulstræning. Vi inkluderer let løb og hop på stedet, dog kan samtlige øvelser udføres på gulv uden løb/hop.

Holdet er til dig der, udover at arbejde med stabilitet og styrke, også ønsker at få pulsen lidt op, og holdet er velegnet til såvel let øvede som øvede. Det er ikke en forudsætning at du har dyrket konditionstræning tidligere - dog er det vigtigt at du har stiftet bekendtskab med pilates.



Søndag 10:00 - 11:00 

FØRSTE GANG 15. SEPTEMBER

Bold Pilates, Niveau 1-2 (Let øvede/ Øvede)

Sundhedshuset, Ringgade 168

En sjov undervisningstime hvor vi bruger bolde i forskellig størrelser, men primært den store pilatesbold. Holdet henvender sig til både nyere og mere øvede deltagere, da sværhedsgraden justeres efter deltagernes niveau. En rigtig sjov time :-)

NB. Max 8 deltagere

Holdet afvikles følgende dage:

15/9, 22/9, 29/9, 6/10, 27/10, 3/11, 10/11, 17/11, 24/11

(Ret til ændringer forbeholdes)


Holdtræning


Priser gældende fra 12. januar - 31. december 2019

 

1 enkelt time: kr.  75,-

Klippekort 5x: kr. 335,-   (gyldigt i 2 måneder)

Klippekort 8x: kr. 490,-   (gyldigt i 3 måneder)

 

Studierabat: 30% v/fremvisning af gyldigt studiekort

Ferieperioder & Lukkedage Efterår 2019

Vi starter efter sommerferien den 12. august 


Søndag 1. september - søndag 8. september


Onsdag den 11. september


Søndag  12. oktober - mandag 21. oktober  


Torsdag den 24. oktober


Tirsdag den 12. november - torsdag den 14. november


Søndag  15. december - året ud 

 

(alle dage inklusiv, ret til ændringer forbeholdes)

Generelt


Tilmelding er påkrævet på alle hold.  

Minimums-deltagerantal er 3 personer for holdgennemførelse.

Maximumsantal er 13 deltagere på et hold, boldpilates er max 8 deltagere.

Alle hold har fokus på opbygning af styrke i kropsstammen.

Redskaber er med til at ændre på sværhedsgraden, ligesom øvelserne altid kan tilpasses individuelt niveau; hvad enten du er nybegynder, let øvet eller øvet.

Deltagelse på Niveau 2 hold forudsætter at du er bekendt med pilates og grundprincipperne.

Ret til ændringer forbeholdes.

Personlig

træning


Personlig træning - enten i eget hjem eller i træningslokale efter aftale.


Hvis ønskes, laves ved første træningstime en holdningsanalyse, som giver et fingerpej om eventuelle gener og kropslige uvaner vi skal/kan arbejde med.

En holdningsanalyse er en form for 'sladrehank', som giver et billede af de muskelgrupper, der skal styrkes eller ubalancer eller uhensigtsmæssige bevægelsesmønstre som vi med fordel kan mindske.


Træningstime er af 60 minutters varighed.


Pris:  kr.   369,-